Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Мероприятия Състезания и ПървенстваВъпроси за организацията на ново състезание.
Модератори: Павел Иванов, Кърцата
- pac_master_boy
- новобранец
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет Юли 18, 2013 2:17 pm
- Местоположение: София
Въпроси за организацията на ново състезание.
Здравейте колеги,
Имам огромното желание да организирам любителски турнир между колеги и даже смятам да го направя.
Поразчетох се из форума и частта относно правилата ми е ясна. Тази информация мога да я взема от вече минали състезания, което не ме затруднява. Ще преценя, кои са най-удачните условия за аматьорски турнир и ще се оформи добър и стегнат регламент. Проблемът е, че не знам от къде да започна със самата организация.
Молбата ми е ако има колеги, които вече са минали по този път, да ми кажат с няколко изречения стъпките, през които се минава. А именно от къде да започна: да уговоря водоем с арендатор, дата, участници и т.н. Кое се прави първо, кое последно и изобщо каква е последователността на организация.
Ще е малко състезание за 10-ина участници, планира се да е в периода май-юни.
Благодаря предварително на отзовалите се и ви пожелавам много слука през 2016!
Имам огромното желание да организирам любителски турнир между колеги и даже смятам да го направя.
Поразчетох се из форума и частта относно правилата ми е ясна. Тази информация мога да я взема от вече минали състезания, което не ме затруднява. Ще преценя, кои са най-удачните условия за аматьорски турнир и ще се оформи добър и стегнат регламент. Проблемът е, че не знам от къде да започна със самата организация.
Молбата ми е ако има колеги, които вече са минали по този път, да ми кажат с няколко изречения стъпките, през които се минава. А именно от къде да започна: да уговоря водоем с арендатор, дата, участници и т.н. Кое се прави първо, кое последно и изобщо каква е последователността на организация.
Ще е малко състезание за 10-ина участници, планира се да е в периода май-юни.
Благодаря предварително на отзовалите се и ви пожелавам много слука през 2016!
- Павел Иванов
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 14933
- Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 12:29 pm
- Местоположение: София
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Ако го правиш на арендован водоем естествено , че първо трябва да се договориш със самият арендатор за кога и евентуален брой участници , та да можеш да определиш такса за участие . За свободен водоем трябва за същото , дати , брой участници , да уведомиш ИАРА с официално писмо заведено в деловодството със съответният входящ номер . Ако гьола е общински или на "Напоителни системи" трябва и тях да уведомиш освен ИАРА и да получиш съответното разрешение за провеждане . Оттам натам си определяш регламент , евентуални награди , оформяш събитието като цяло и го публикуваш във форума с цел набиране на участници .
Спинингиста , разсширени вени нямаааааааа !
Риболовът е за разтоварване а не за натоварване!
Павел Иванов
Риболовът е за разтоварване а не за натоварване!
Павел Иванов
- isavkov
- ще става разбирач
- Мнения: 300
- Регистриран на: Вто Дек 01, 2015 10:57 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Ще ти кажа как аз бих го организирал. Не че съм правил такова преди, но в работата ми се занимавам и с мениджмънт на екип, та едва ли е по различно.
Преди всичко - бих го направил на платен водоем. Виждам че си от София, Богров е едно добро начало, но пък е малко малък, особено ако искаш да събереш повечко хора. Нещо като яз. Арбовия може би е по-добър избор, въпреки че не е в Сф.
След това говориш със собственика, обясняваш каква е концепцията на състезанието и колко хора ще участват, дали ще е само на плувка, на дъно, на фидер... За мен лично повече от 15-20 човека няма смисъл да е. От тук следва да уговориш добри условия със собственика. Повечето са - 5/10лв на пръчка, но повечето участници ще искат да ловят с повече от една пръчка. Представям си го 50/60лв за участие, като можеш да ползваш до 3 пръчки. Това както и да го погледнеш ти е 30лв за 3те пръчки + 20лв за допълнителните разходи дето ти ще имаш. Така ще можеш да осигуриш някакви екстри за участниците. Самият собственик ще ти каже кога като дата е най-добре да се проведе събитието.
Стъпка 3 - събираш хора. Правиш си евент (facebook е добро място), може да се направи и страница в която да събираш участниците. Идеята е да привлечеш внимание и да събереш всичката нужна информация - билети, правила, участници, място и т.н. на едно място, така че хората да знаят къде да търсят.
Всичко това обаче трябва да го направиш поне 2 месеца преди самото състезание. Един месец за организация и един месец за тръбене сред колегите и събиране на хора.
Преди всичко - бих го направил на платен водоем. Виждам че си от София, Богров е едно добро начало, но пък е малко малък, особено ако искаш да събереш повечко хора. Нещо като яз. Арбовия може би е по-добър избор, въпреки че не е в Сф.
След това говориш със собственика, обясняваш каква е концепцията на състезанието и колко хора ще участват, дали ще е само на плувка, на дъно, на фидер... За мен лично повече от 15-20 човека няма смисъл да е. От тук следва да уговориш добри условия със собственика. Повечето са - 5/10лв на пръчка, но повечето участници ще искат да ловят с повече от една пръчка. Представям си го 50/60лв за участие, като можеш да ползваш до 3 пръчки. Това както и да го погледнеш ти е 30лв за 3те пръчки + 20лв за допълнителните разходи дето ти ще имаш. Така ще можеш да осигуриш някакви екстри за участниците. Самият собственик ще ти каже кога като дата е най-добре да се проведе събитието.
Стъпка 3 - събираш хора. Правиш си евент (facebook е добро място), може да се направи и страница в която да събираш участниците. Идеята е да привлечеш внимание и да събереш всичката нужна информация - билети, правила, участници, място и т.н. на едно място, така че хората да знаят къде да търсят.
Всичко това обаче трябва да го направиш поне 2 месеца преди самото състезание. Един месец за организация и един месец за тръбене сред колегите и събиране на хора.
Във форума всички мятат по километър дистанции, хващат по 100 килограмови риби и са ултра-шампиони...
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Съвсем набързо:
Набелязваш си мястото
Ако е арендован се договаряш с арендатора/този който го стопанисва
Ако се стопанисва от държавата се договаряш със съответния кмет на община, като уведомяваш и ИАРА
Определяш регламента. Такси за участие(ако не си решил да правиш рекламно състезание без вход)
Би било МНОГО добре (за теб) да се придържаш максимално към общоприетите правила и начините на оценяване
Б.А. - Фейсбук е НАЙ-НЕПОДХОДЯЩОТО място за събиране на такава аудитория
Поръчаш купи/плакети/медали
На съоръжението, където ще бъде си организираш секторите, така че да са максимално удобни за разпознаване.
Удобството е важно и там, където ще си позициониран ти като организатор (маси, столове, техника и т.н.)
Много е важен подбора и обучението на съдиите ти, които ще следят състезанието и ще мерят улова на състезателите.
Ако всичко е изпълнено добре, то на самото състезание ще имаш два напрегнати момента, в които трябва много да се внимава. Единия е първоначалния жребий преди началото на състезанието, а другия е след края и калкулацията на резултатите.
Набелязваш си мястото
Ако е арендован се договаряш с арендатора/този който го стопанисва
Ако се стопанисва от държавата се договаряш със съответния кмет на община, като уведомяваш и ИАРА
Определяш регламента. Такси за участие(ако не си решил да правиш рекламно състезание без вход)
Би било МНОГО добре (за теб) да се придържаш максимално към общоприетите правила и начините на оценяване
Б.А. - Фейсбук е НАЙ-НЕПОДХОДЯЩОТО място за събиране на такава аудитория
Поръчаш купи/плакети/медали
На съоръжението, където ще бъде си организираш секторите, така че да са максимално удобни за разпознаване.
Удобството е важно и там, където ще си позициониран ти като организатор (маси, столове, техника и т.н.)
Много е важен подбора и обучението на съдиите ти, които ще следят състезанието и ще мерят улова на състезателите.
Ако всичко е изпълнено добре, то на самото състезание ще имаш два напрегнати момента, в които трябва много да се внимава. Единия е първоначалния жребий преди началото на състезанието, а другия е след края и калкулацията на резултатите.
http://naRiba.com
WINNERS DON'T USE DRUGS
WINNERS DON'T USE DRUGS
- pac_master_boy
- новобранец
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет Юли 18, 2013 2:17 pm
- Местоположение: София
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Колеги, благодаря за своевременната намеса и бързата реакция.
Донякъде грешката е моя в предоставянето на предварителната информация. Извинявам се за което.
Състезанието ще е между хора, които се познават, а именно колеги от една и съща фирма, следователно момента с разтръбяването и събирането на участници автоматично отпада. Един вид своеобразен тимбилдинг. Може да се каже, че ще е състезание от затворен тип, следователно няма да има външни участници. Дотук добре. Аз мисля, че след като имам списък със състезателите следващата стъпка ще е да си набележа място и това мисля да е платен водоем, т.к. там има най-голям шанс да се резервират места, които да участват в жребия. Разбира се след предварителна уговорка с арендатора, за да си ги подсигурим. Таксата за участие ще е в зависимост от договорката, но мисля да се ограничим до 2 въдици (което в повечето случаи автоматично ще фиксира "входа" на 20 лв.). Допълнителните разходи ще са за наградния фонд и купи (за първите 3 места). Естествено ще има "свидетелства" за участие за всички, но тях ще си ги изработя сам. Тук е тънкия момент, че разчитам да се отпуснат служебни средства (предвид че ще е организирано вътрешно между нас си) за наградния фонд, но в най-лошия случай, ако това не е постижимо, ще се наложи да събирам парите от участниците. Регламента ще заимствам от вече проведени състезания, като ще се придържам максимално към общоприетите правила и начините на оценяване. Това е в общи линии.
Моля ви за коментар/съвет по следните точки:
- Къде да се проведе мероприятието. Състезанието няма да е голямо, но ще има и "публика", която трябва да е ангажирана с нещо през времето. В София и района за такова място знам единствено Панчарево-платеното, така че всякакви идеи за водоем ще са ми от полза;
- стръв и захранки кой осигурява: организаторът или участниците (като ще има лимит в количествата и ще се забрани използването на захранки/стръв с преимущества пред други такива);
Това се сещам за момента, всякакви коментари са добре дошли.
Благодаря!
Донякъде грешката е моя в предоставянето на предварителната информация. Извинявам се за което.
Състезанието ще е между хора, които се познават, а именно колеги от една и съща фирма, следователно момента с разтръбяването и събирането на участници автоматично отпада. Един вид своеобразен тимбилдинг. Може да се каже, че ще е състезание от затворен тип, следователно няма да има външни участници. Дотук добре. Аз мисля, че след като имам списък със състезателите следващата стъпка ще е да си набележа място и това мисля да е платен водоем, т.к. там има най-голям шанс да се резервират места, които да участват в жребия. Разбира се след предварителна уговорка с арендатора, за да си ги подсигурим. Таксата за участие ще е в зависимост от договорката, но мисля да се ограничим до 2 въдици (което в повечето случаи автоматично ще фиксира "входа" на 20 лв.). Допълнителните разходи ще са за наградния фонд и купи (за първите 3 места). Естествено ще има "свидетелства" за участие за всички, но тях ще си ги изработя сам. Тук е тънкия момент, че разчитам да се отпуснат служебни средства (предвид че ще е организирано вътрешно между нас си) за наградния фонд, но в най-лошия случай, ако това не е постижимо, ще се наложи да събирам парите от участниците. Регламента ще заимствам от вече проведени състезания, като ще се придържам максимално към общоприетите правила и начините на оценяване. Това е в общи линии.
Моля ви за коментар/съвет по следните точки:
- Къде да се проведе мероприятието. Състезанието няма да е голямо, но ще има и "публика", която трябва да е ангажирана с нещо през времето. В София и района за такова място знам единствено Панчарево-платеното, така че всякакви идеи за водоем ще са ми от полза;
- стръв и захранки кой осигурява: организаторът или участниците (като ще има лимит в количествата и ще се забрани използването на захранки/стръв с преимущества пред други такива);
Това се сещам за момента, всякакви коментари са добре дошли.
Благодаря!
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Не съм специалист по състезания, но ми се струва, че ще е добре да споделиш и в какъв вид риболов искате да се състезавате. Не за друго ами според мен, вида риболов би определил водоема а и не малка част от правилата.
написа:Обърни си шапката с козирката назад. Шарана си мисли, че си тръгваш и започва да кълве.
- pac_master_boy
- новобранец
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет Юли 18, 2013 2:17 pm
- Местоположение: София
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Плувка и дъно за мирни риби.rado25 написа:Не съм специалист по състезания, но ми се струва, че ще е добре да споделиш и в какъв вид риболов искате да се състезавате. Не за друго ами според мен, вида риболов би определил водоема а и не малка част от правилата.
- Павел Иванов
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 14933
- Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 12:29 pm
- Местоположение: София
Re: Въпроси за организацията на ново състезание.
Суходол или Мало Бучино ще са по-добър избор в случаят . Верно риба не е гаранция , че ще се хване кой знае колко , но на платеният Пънч 20лв. бюджет за участник с две въдици , на частно състезание , без медийно отразяване са си химера , особено ако се падне ден в който рибата я има и кълве
Спинингиста , разсширени вени нямаааааааа !
Риболовът е за разтоварване а не за натоварване!
Павел Иванов
Риболовът е за разтоварване а не за натоварване!
Павел Иванов
-
- новобранец
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря Сеп 27, 2017 11:18 am
Въпроси за организацията на ново състезание
че не съм посещавал форума от доста време, но все пак реших да попитам.
Бих желал да знам няма ли да има ново състезание. Спомянм си преди години имаше голям интерес и се беше получило доста добре.
Виждам, че вече и дуели няма, но може би има желаещи.
Ако не - здраве да е.
Бих желал да знам няма ли да има ново състезание. Спомянм си преди години имаше голям интерес и се беше получило доста добре.
Виждам, че вече и дуели няма, но може би има желаещи.
Ако не - здраве да е.