Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаПовреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Според мен - стругар ти е изхода.
Тези които се занимават сериозно с мотори,точно на този етап
ще те отсвирят.Имат страшно много работа.
Чакам си мойто вече две седмици,авера пак ме е забравил.
Утре ще го атакувам по фронта,само да не ми избяга по фланга и този път.
Тези които се занимават сериозно с мотори,точно на този етап
ще те отсвирят.Имат страшно много работа.
Чакам си мойто вече две седмици,авера пак ме е забравил.
Утре ще го атакувам по фронта,само да не ми избяга по фланга и този път.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
-
- новобранец
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет Юни 18, 2010 5:03 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Ами при един стругар на бул. Сливница ходих. И трябва да си призная, че макар да не съм тествал още мотора, от видяното останах много доволен. Оказа се , че човека и друг път е правил такива работи и не се наложи да му обяснявам много , какво искам. Остава сега да влизам за проби, ама в тая жега...незнам
Хващам само йедро....
- atanas7711
- научил се да хвърля
- Мнения: 119
- Регистриран на: Съб Апр 07, 2012 1:30 pm
- Местоположение: ПЪРВОМАЙ
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте! Наскоро закупих двигател джонсън 87 куб. 4 коня двутактов. Когато го запаля от отверстието от което трябва да излиза водата от охладителната система пръска от трите дупки, но не плътна струя, а въздух с гореща вода. Нормално ли е това или има някакъв проблем.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте,става въпрос за Tohatsu 6 коня 4 такта 2011г,днес не успя да запали.Прегледах свеща- беше в идеален вид и си подаваше добра искра,бензин влиза в карбуратора и до тук,друго не съм гледал.Моля помагайте с идеи,мотора е пален преди месец и работеше идеално.
- Don4o_62
- учете се от него
- Мнения: 5614
- Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
- Местоположение: гр.Асеновград
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
на по вехтите Джонсъни,няма отгоре външна струя на охлаждането а като се връща по ботуша, точно от тия дупки излиза във вид на пръски,щом пръска значи охлаждането работи и няма нищо притеснителноatanas7711 написа:Здравейте! Наскоро закупих двигател джонсън 87 куб. 4 коня двутактов. Когато го запаля от отверстието от което трябва да излиза водата от охладителната система пръска от трите дупки, но не плътна струя, а въздух с гореща вода. Нормално ли е това или има някакъв проблем.
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти
- io6kata
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб Авг 30, 2008 11:01 pm
- Местоположение: Враца
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте , от скоро имам Меркюри 6к 2007г 4-тактов , това ми е първият мотор и въпросите ми може да са малко глупави , но все пак да попитам ... Струята от охлаждащата система на ниски обороти е доста слаба и топла , а при високи излиза доста силно - та нормално ли е за бавните обороти? И има някакъв проблем с оборотите при тролинг , карам примерно с 3,5км/ч не пипам газта и оборотите се вдигат сами , както и скороста скача на 5 км/ч , докато пък ако карам с малко по ниски обороти и поддържам 3км/ч няма този проблем ... от какво може да е ?
- Don4o_62
- учете се от него
- Мнения: 5614
- Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
- Местоположение: гр.Асеновград
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
струята трябва да е почти еднаква при ниски и високи,като при високи е една идея повече,но малко,а щом ти дига обороти при по висока скорост без газ,някъде почва да дърпа въздух и след време ще се задълбочи проблема,тоя мотор сигурно са го карали на яка ръчка....и почва да става охтика
смени си турбинката на охлаждането,семерингите на вала и гарнитурата на главата,да си нямаш по големи ядове,абе основен ремонт меко казано,ако не ти се занимава, го продай и си търси друг,вече знаеш какво да гледаш при покупката на друг
смени си турбинката на охлаждането,семерингите на вала и гарнитурата на главата,да си нямаш по големи ядове,абе основен ремонт меко казано,ако не ти се занимава, го продай и си търси друг,вече знаеш какво да гледаш при покупката на друг
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти
- io6kata
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб Авг 30, 2008 11:01 pm
- Местоположение: Враца
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
До сега се ровичках из него и май открих проблема , но не мога да съм сигурен преди да го пробвам . Беше доста запушен горивния маркуч преди помпата и филтърчето е в много окаяно състояние ...
- Don4o_62
- учете се от него
- Мнения: 5614
- Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
- Местоположение: гр.Асеновград
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
дано да е от това за оборотите,че има логика,но за струята няма, търси си турбинка,че идва момент спира от ряз да качва вода
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти
- io6kata
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб Авг 30, 2008 11:01 pm
- Местоположение: Враца
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Вече я и поръчах 13 лв
-
- новобранец
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 10:08 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте!
И аз имам едно питане.Имам двигател Yamaha f8 четиритактов 1997г.
Проблема е следния:първоначално двигателя пали много трудно след голямо дърпане,запали ли веднъж обаче мърка,държи си оборотите и няма никакви други ядове.
Лошото е че ходя и на джиг зимата и се убивам да дърпам като хамалин на минусови температури,докато запали.Прави ми впечатление също,че като хващам дълго време на едно място и изстине пак трябва да го дърпам 15на пъти докато запали.
Сменени са свещите, карбуратора е почистен и незнам на къде да се насоча.
Има един електронен блок с доста кабели,а аз не смея да барникам там,понеже не разбирам от жичкаджииски работи.
Човека от Горубляне с магазина за лодки,който ми чисти карбуратора каза че най-вероятно там е проблема.
Какво бихте ме посъветвали да направя?
Благодаря предварително.
И аз имам едно питане.Имам двигател Yamaha f8 четиритактов 1997г.
Проблема е следния:първоначално двигателя пали много трудно след голямо дърпане,запали ли веднъж обаче мърка,държи си оборотите и няма никакви други ядове.
Лошото е че ходя и на джиг зимата и се убивам да дърпам като хамалин на минусови температури,докато запали.Прави ми впечатление също,че като хващам дълго време на едно място и изстине пак трябва да го дърпам 15на пъти докато запали.
Сменени са свещите, карбуратора е почистен и незнам на къде да се насоча.
Има един електронен блок с доста кабели,а аз не смея да барникам там,понеже не разбирам от жичкаджииски работи.
Човека от Горубляне с магазина за лодки,който ми чисти карбуратора каза че най-вероятно там е проблема.
Какво бихте ме посъветвали да направя?
Благодаря предварително.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Схема на извънбордови двигател тохацу 8 к.2т
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Това,трябва да ти свърши работа - https://www.tohatsu.co.jp/Portals/0/res ... -9.8_E.pdf Успех !!!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Благодаря за схемата .Искам да разбера семеринга на винта ,на тохацу 8 к. 2т.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Някой знай ли какъв е оригинален семеринг за винта на Тохацу 8к. Двутактов (М 8 В)